jäääääävlar va trög

det är väll det minsta man kan säga om mig. har suttit här i över en timme och inte ens öppnat skolböckerna än... suckpåmig
dåligt med uppdatering har det varit också.. men blir bättre ;)

Sitter och funderar på om jag skulle vara med på en lokal dressyrtävling på bengtsfors ridklubb 2 augusti. då hinner jag göra det där jävla gröna kortet och lösa ryttarlicens :) blir finfint det. Hinner jag nog sätta vänstergalloppen också.

Figge har inte känts helt fräsch dom senaste dagarna. men igår när jag, rebecca och lisbeth va ute så avslutade vi i paddocken och då kändes han helt klart mkt bättre!
Min Figge <33


kommer mer sen :P

Over and Out.

Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback