yepp

så fort jag ska skriva ett långt inlägg så hänger sig datorn.. så skriver inget långt inlägg nu direkt ^^
jag blir bara så förbannad om den blir borta... :P

födelsedagen va helt ok, och igår fyllde min käre vän Jessica 20 så blev kalasering igår med =)

Idag när vi kom till stallet hör och häpna så hade våran käre stallägare Per fixat hösilage (!!!!!) men så äre . han är lite segare än alla andra . va rädd att det skulle ta slut innan han hade hunnit fixa med det. men  nu finns det iaf. och figge verkade tycka att det smakade bra :] ska väll köpa mer hö också, hade han väll eventuellt fått tag i, för sisådär 4 kr/kg. hahaha. han får faktiskt skylla sig själv. men lite synd tycker jag nog om honom:P han har ju tur som tar in det mesta själv som dom får =) yepp, nu kanske han har lärt sig en läxa ;)
Vi tycker om våran Per ändå(:

nu ska ja ner och ta mig ett bad tror jag, och sen drar jag vidare hem till mig och gör lite skolarbeten, och sen är det bara att rave sig ut till hästarna igen och ta in dom :) lite bökigt kanske, men hellre det att dom får gå ute till en 8 än att do mkommer in till 4.. det händer ju, men tycker att det är väldigt tidigt när dom inte kommer ut förrns 8-10 på morronen. (beror på hur trött Perka är;)) men hästarna mår bra iallafall och det är ju huvudsaken!

ska se om jag kan få in några bilder här :)


här har vi dom 3 små grisarna =)


Min fina fina Fingal Zonett :)


Underbara Magge!


Mina två sötnötar Magge och Rebecca =)


Världens bästa Lisbeth


godingarna :)


och såklart min bus palomo och fader till
di 3 små grisarna högre upp ;)

Nu får det räcka med bilder och info denna gång. Blev mer än jag tänkt :)

Over and Out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Erika - Lider av Fetma, följ min kamp!

Tack vännen! Hoppas också det kommer gå bra. MEn se där. Cykla är ju skojs. Så trist väder nu. Hindrar en från att gå ut osv. (promenera snabbt alltså).

2009-03-01 @ 17:38:46
Bloggadress: http://precioso.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Liza

guv vilka söta valpar! :oD Hur gamla är de??

Är klart jag kommer med ut en dag och D kan följa med, snart dax tycker jag. Hihi!

Har du kvar mitt nummer? Får skicka över ditt i såna fall...jag har bytt telefon ett par gånger och alla nummer har försvunnit varje gång...störande! Vi kan ju kika på hur det är till helgen. :oD



Kram!

2009-03-02 @ 08:50:39
Bloggadress: http://lolizoza.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback