skolan

sitter i skolan just nu och har svenska..
sen är det lunch, och efter det har vi religion. och när den lektionen är slut slutar jag . ska ja åka ioch hälsa på pernilla och birgitta en sväng tänkte jag, och se om jag kan byta mina skor.. efter det får jag nog hem till mgi och städa lite... fytefan va tråkit.. måste plugga också.. och sen blir det stallet med Rebecca och Erica. skoj! då ska vi ut och rida en sväng :-)

Va ute med lisbeth och grabbarna grus igår i mörkret. vi kom väll ut en sju och red iväg en halv åtta skulle jag gissa på . vi hade genom mys och hästarna skötte sig utmärkt (som vanligt). Jag och lisbeth pratade om allt mellan himmel och jord. är verkligen glad att jag har henne. hon är helt enkelt världens bästa lisbeth (: vi va hemma i stallet igen vid halv 9 och åkte väll ifrån stallet vid 9 :-) gott att jag åkte iväg tidigt innan så allt var klart . ! Kom ett tåg när vi va ute också och det blixtrade lite i mörkret och så, men dom brydde sig inte alls. fina fina pojkar! Dom är bäst :-)

såg att det är klubbhoppning nästa helg, den 14e tror jag visst att det var. ska fråga rebecca och eventuellt emma om dom är sugna på att åka iväg :) Får man väll försöka komma ivväg till ridhuset ett par ggr innan :) 2 räcker. och INTE dagen innan ;) tur dom är klippta nu iaf! 1gång räcker ju med, går ju faktiskt att studsa lite i paddocken nu när det ligger snö på :-)  och det blir ju ingen höjdhoppning heller!

Nu ska ja ta och göra nått tror jag :P och inte bara sitta av tiden :P

Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Erika - Lider av Fetma, följ min kamp!

Det är en tjej som heter Isabelle (hon som red Lennart) som gjort min header. www.isabellestolt.blogg.se :) Fråga henne så får vi se =) resten fixar jag vettdu.



Kramar!

2009-03-03 @ 12:00:20
Bloggadress: http://precioso.blogg.se/
Kommentaren är postad av: isabelle

hej ja det kan ja fixa=) adda mig på Msn [email protected]

så kan du berätta hur den ska va kram!

ska vi länka varandra?=)

2009-03-03 @ 15:01:51
Bloggadress: http://isabellestolt.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback