skolan igen

Nu sitter jag i skolan och har praktisk marknadsföring. Vi håller på i  photoshop och leker lite.
Slutar väll snart, men hon tjatar ändå. Visade butiken idag också för henne, gott att ha det gjort även om det blev sisådär. men har andra viktigare saker att göra..
Ska ha bild nu efter denna lektionen och framkalla mina bilder från när jag fyllde år, kan bli kul o se ;)
efter det åker jag hem till hunden och katterna o ser till att dom lever och släpper ut leila & så :)
tänkte jag skulle svänga in till pernilla sen och fråga om hon vill ta min häst imon och eller onsdag :)

Sen när jag slutat ska jag åka och byta bil, kroka på transporten och åka o hämta rebecca,lisbeth, magge :) rebecca ska ju ha med Magge på lektion idag :)

katterna höll mig vaken inatt också. sprang omkring :P men det gör inget. dom är söta :)
och pojken kom och la sig på mitt ansikte och pussades och grejade klocka n6 imorse ungefär . jag va mkt trött :P
somnade väll 1 inatt ... phu..

men nu ska ja ta min bil och köra till bilden . hahaha.

Over and Out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Liza

Vilka söta hårbollar du har skaffat dig! Hur gamla är de?

Synd att det inte blev någon tävling för Magaluf. Jag hade tyvärr inte tid att komma ut, annars hade jag hejjat på!

Ni får gärna säga till någon gång ni bokar ridhuset så hänger jag gärna på...har inte ridit där på läääänge. Va ju trevligt i onsdags så varför inte fortsätta?? Hihi!



Kram!

2009-03-16 @ 20:54:13
Bloggadress: http://lolizoza.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Erika -Mot en ljusare framtid!

Hej!!

Ja, jag har letat efter din blogg. Men nu va de ej så konstigt ju. Du stavade ju med TVÅ a!! Haha



tack ska du ha ! :D Ja de är kanon skönt verkligen :)

Kram

2009-03-17 @ 12:10:45
Bloggadress: http://erikabjorklund.webblogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback