seeegt

slänger in en liten uppdatering här bara..
Blev ingen klubbhoppning igår, men jag, lisbeth och rebecca åkte in och kollade på tävlingarna iallafall. Bra för rebecca att se att det inte går bra alla gånger för alla. va en stackare som ramlade av och slog i svanskotan ordentligt.. usch. vet hur det känns... har ju själv ryggproblem sen ja va 12... iaf. jag och rebecca gick och bokade ridhuset helt enkelt istället. och åkte till stallet. slutade med att tommy fick komma och dra loss transporten, då låste sig ena hjulet och han fick ha loss hela det :P tog en halvtimme. men sen va det bra, tack tommy :) så vi for in med  hästarna och jag red figge lite i en halvtimme ungefär. Sen när vi va själva, förutom isabelle då :) Så drog vi igång och hoppade. Rebecca hade bra go i sig idag och drog på magge från början så han fick upp farten. Han stannade inte eller sprang bredvid EN enda gång. Duktigt! 
det gav nog rebecca lite blodad tant :)
och nu imon ska hon ha med sig magge in till sin ridlektion, dom skulle hoppa studs och det äger ju maggis på :-)
Hoppas för allt ivärlden att det går bra bar :) hon får ta det lugnt med honom :) 

Idag va vi ute och körde figge jag och pappsen :) Figge va huuur fin och mjuk som helst. jobbade på bra :) och lugnt gick det! körde ju på lite en bit ;) magge och lisbeth fick hänga med så gott dom kunde i gallopp, (tänk att det ska va en travare;)). Men dom skötte sig huuur bra som helst..

Det va min snabba uppdatering ;)

skaffat mig 2 pissekatter också. Slänger in nån bild på dom :) 


Tjejen  :)


pojken :)

Over and out.

Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback