min helg

yepp. har tappat bort min mobil på riktigt denna gången.. suck..
Men hoppas ingen har hittat den och ringt upp alla ca 250:- som fanns på.. dom skulle skicka ett nytt kort till mig ifrån halebop och när jag sätter i det nya spärras det gamla. kan dom inte spärra det med en gång istället ? ? usch. Gratis smsena har jag iaf kvar.. måste hitta en ny mobil bara. men ska prata med brodinskan om hon har någon att låna ut ett tag(:

igår va ja i kil och hämtade en sadel. western. men gillar inte hur den sitter på min häst . den ser för trång ut.. jävla häst :P haha. det är baara att åka upp och lämna tillbaka den. Anna-Maria ska få kika på den först. (:  men tror Birgittas ligger bättre isf.. iaf när vi skulle åka till kils ryttarförening så hamnade vi på fel ställe och det vai nte vilket ställe som helst.. haha. vi hade hamnat hos Björn Goop :P hahahah. Sen blev vi innestängda i grums också.. men orkar inte dra det nu:P

Ska åka ner till pernilla och se om hon mot allt förmodan inte har något att göra idag och kanske skulle vilja rida med mig idag (:

jaa du liza. ser ut som om snön inte vill ge med sig. men nu ska det väll va slut på det väll ?

Nu får jag nog ta och sätta fart med kampanjen vi gör vid photoshop. Det är ju kul ivart fall!

Over and Out.


(Idag ska ja försöka få med mig min goding Palomo hem)

Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback