kalajs

idag är det kalas. mys.
fan sitter iskolan och har noll inspiration..
Ska hem efter denna lektionen och gå hem till mamma. sen ska ja ta hojen till skolan igen..
jag är rätt duktig faktiskt. om jag bara gjorde något när jag är här.. suck.
men inspirationen kommer, det gör den alltid :)

Beställde 2 klänningar hem igår. till studenten , så dom kommer väll om en vecka eller två :)

idag ska Pernilla få ta min häst , så jag hinner städa och handla innan kalaset :)
men åker eventuellt ut på lunchen och mockar och gör mat åt dom.. så dom inte blir såå sena när rebecca ska på kalas hos mig ;)

Nu måste ja kila vidare..
phu

Over and Out.
(Det är vår ute,)

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Caroline

Hej!

Tack så mycket! Vad roligt att hitta en till varmblodsägare =) Tråkigt med alla "hästmänniskor" som dom kallar sig, som klankar ner och nedvärderar varmblod och anser dom vara sämre hästar tycker jag! Ditt vermblod verkar ju vara ett lysnade exempel på att dom kan bli lika bra som vilken häst som helst, med lite jobb =)

2009-03-20 @ 12:05:58
Bloggadress: http://carro1985.blogspot.com
Kommentaren är postad av: Erika ♥ Min resa från 124kg!

Hej igen!

Ny blogg! Hoppas allt är bra. Skojs med Fölis :)

2009-03-23 @ 20:54:10
Bloggadress: http://misserika.webblogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback