jag ser det snöar...

fytefan va det snöar ute :P mamma åkte iväg med min bil förut och skulle ner till staden, så jag får vänta här på min lillebror och min mamma innan jag kan åka ut till hästarna alltså :) mamma skulle ta ut pengar till mig så jag kan betala per idag. gott att ha det gjort. annars glömmer jag bara bort det :P
ska väll bara mocka och göra iordning maten ute hos hästarna sen, så kanske jag och lisbeth kan få ta oss en tur sen efter tjejernas ridning :) vore mysigt!

måste städa bilen också, men det gör jag imon när jag ev får städa ur forden lite. är nog rätt städad, men iaf. min behöver städas och damsugas efter att palomo satte sig fram i bilen förut. INTE bra :( köpt överdrag till baksätet, inget bilklädsel , utan bara ett vanligt hundskydd :) hmm..

va hos valparna och zaga förut, tog en massa bilder. men får lägga in dom en annan gång. för sitter vid rasmus lilla laptop just nu :)

nej, nu  blev jag hungrig. så får göra mat :-)

Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Erika - Lider av Fetma, följ min kamp!

Hej!

Jo visst morötter är så gott ju! :) Så lätt det slinker ner nångång när man är i stallet.



Jo kan försöka fixa en personligare blogg till dej. Men du får fråga om någon vill göra en header till dig först. För det kan inte jag. krams

2009-03-02 @ 12:54:41
Bloggadress: http://precioso.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback