inatt blir det till att plugga...

men så är det. det är tur jag får sova imon morron iaf. ska ju till vetrinären med min katt. tror hon har öronskabb :( stackars pisse. Men det blir nog bra om hon får åka till doktorn :)

vart hos figge idag också :) min älskling. finns ingen som han

Ska iväg och hämta palomo hos stefan snart. ska få ha honom inatt. Palomo är min pöjk han med :)

Over and Out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Liza

Det va en tjusig herre här längre ner! :oD Kolla på blup.se och han har ju ingen höjdarstam... När är fölen beröknade? Vad är det för prisklass på dem?



Förresten, du får säga till när all snö och is i backen är borta så vi kan rida tillsammans mer!



Kram!

2009-03-25 @ 12:31:56
Bloggadress: http://lolizoza.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback