hemma på odengatan

åhh. fan nu försvann det jag skrivit :P
iaf, sitter hemm och mor och far nu.. och igår kl 10 på kvällen gick jag trött och sliten hem med två lite trötta hundar till oss :) tummen upp till mig!
och imorse vaknade jag la vid 8 och gav hundarna mat, och sen gick ja o la mig enstund till. halv 10 gick jag upp ungefär och gjorde mig iordning och kvart i tio va vi påväg ut och gå jag och hundarna. tog en fin promenad på 30 minuter ungefär. duktiga hundar jag har! underbara är dom! fast palomo är ju något trög , men funkar bättre och bättre för varje gång (: synd att det blåste ute , annars hade det varit väääldigt gott ute. men det va skönt att komma ut i vart fall!

sen när vi kom hem igen så tog vi bilen med en gång och åkte hit =) leila sitter under en gardin ser jag. haha.

igår va hundarna med ut till hästarna igen och lisbeth och magge va med ut idag. myckte duktiga hästar och hundar! magge va något pigg och på tårna men det va allt. snälla hästar vi har :) magge är nämligen inte såå förtjust i hundar, det blir ju bättre och bättre men iaf. och sen blåste det ju :) men som vanligt när tåget kom både 1 och 2 ggr så va det inga reaktioner, så vi va mkt nöjda! Figge va jättemjuk och fin i munnen! =) alltid lika trevligt!

ny bloggdesign också! kul!, Isabelle och Erica som har fixat, TACK för hjälpen! :-*

Over and Out.

Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback