bokrecension va det ja.

andra gången jag börjar på detta inlägget. kanske hinner börja på bokredovisningen iaf.. ska prata med simon ang att det inte går att skriva på office.. :( och jag tycker verkligen om att ha denna bärbara. kan ja liksom köra mellan odengatan och till mig. när man behöver en dator alltså.. men nu funkar det ju inte :(

Ska ringa pappa också , måste veta hur man sätter igång pannan också. för den hade ju stängts av igår när jag skulle byta dunk.. (haha jag eldar med diesel och har små dunkar som räcker i ett par dar) det är provisoriskt alltså :P

tänkte jag skulle få tag i linda också . men hon är ju OMÖJLIG  att få tag i.. :P

Tösera är iväg och rider nu och sen hoppasj ag lisbeth kommer och hämtar upp mig så vi kan ta en tur sen =)

Städat hemma hos mig idag också :) herregud, bor bara på nedervåningen och bara det tar ju evigheter att storstäda :P haha. men blir nog bättre sen när sängen står på övervåningen. men först ska det läggas golv och tapetseras :) myys. jag gillar verkligen det huset! bott där i över 2 månader nu (dock inte sovit där varje natt, har ju haft influensa osv och då va ja hos mamsen ) :)

nej nu får jag dra mig innan texten försvinner.

Over and Out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Moa

Vi skulle också skriva bokrecension, det suger!

2009-04-02 @ 15:13:28
Bloggadress: http://moaslife.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback