back in business ^.^

Sitter på skolan igen ;D vart här en dag denna veckan förutom idag. i tisdags. nåja. nästa vecka är det nya tag:)
har inköp och varuhantering nu. rätt skoj faktiskt. fast är mycket trött.

Var ute med hundarna och Figge igår. Dom skötte sig jättebra mötte hundar på vägen och dom skötte sig huuur bra som helst! kände jag mig mäktig när jag kontrollerade dom 2 hundarna + figge ;D hahaha. nämen lite stolt blir man ju att man har något sådär väluppfostrade hundar (: Sen på vägen hem när vi gallopperade ville palomo leka med figge antar jag , för han naffsade efter honom. men då fick han mkt skäll av mig och efter det var det inget mer! så över det hela hade jag 3 duktiga djur med mig ute igår !

va ute och gick en sväng med hundarna igår kväll också innan vi gick och la oss(: en 30 minuter eller så också då va dom jätteduktiga! (har dom för det mesta lösa, funkar bättre så) .

Imorse va ja duktig och gick upp 6 och gav hundarna mat, och satte i kaffet. sen gick jag och la mig en stund igen. sen va ja ju förstås mer trött andra gången jag gick upp. men då åt jag lite frukost och sen va det bara ut med hundarna en stund. typ en kvart =)

nu har jag inte tid att sitta här:P

vi hörs!

Over and Out.


Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback