whei!

*Idag var jag och Maria i trollhättan/vänersborg :)
först trollhättan för där skulle tadadadadaaaaa, jag tattuera mig , den ni ;)
kommer bild här ner ;)



Den är för Min älskade Fingal Zonett som jag älskar över allt annat i hela världen. han tycker om mig som jag är och behandlar mig på samma sätt som jag behandlar honom på. han är min första egna häst som jag har haft nu i 4 år om en månad och jag älskar honom bara mer och mer! jag är så otroligt lycklig för att jag har honom, och detta är väll ett sätt att verkligen visa världen vad han betydet för mig.
han har lärt mig så mkt om mig själv, han, andra hästar, varelser och framförallt andra människor!
Jag har tusen saker att tacka honom för men det räcker inte kvällen till för.
Jag är världens lyckligaste för att han är min och har visat mig hur man ska leva livet,
Jag älskar dig!



Jag har aldrig bett er som är frågande att förstå varför, varför vet jag inte själv. Den var för mig, inte för er.

Over and Out.

Visa mig din häst och jag skall säga vem du är.

Citat från Ruth Anderssons blogg

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: evelinah

snygg tatto! vill ocksååå..



ja, visst blev den bra? tror din hade blivit det också.. men jag var så trött på min blogg så jag var tvungen att ha en ny.. nuu ;) gör du idag då? verkar bli superfint väder.. kramis

2009-06-24 @ 08:52:46
Bloggadress: http://eveheda.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Liza

Läcker!! :oD

Det är sjukt vad mycket de här hästarna betyder för oss.



Är nervös för träningen ikväll faktiskt! Har ju ändå inte tränat på flera år... :oP



Kram!

2009-06-24 @ 11:42:34
Bloggadress: http://lolizoza.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Linnéa

superfin tattuering sandar! har också något sådant i tankarna..=)

2009-06-24 @ 15:14:00
Kommentaren är postad av: evelinah

förstår det.. jättefin! vart gjorde du den? :) jo, jag har ju en tattoo jag vill göra för bror D, men till det behövs det några lappar.. & det är pengar jag inte har just nu :/ trist! men nånång så :)



idag har jag & mio busat, sen passade mamma henne medans jag & m for till karlstad & plockade upp teo. jääädrar, höll på att smälta i bilen.. för varmt idag ju! hehe :)



pussen

2009-06-24 @ 20:36:29
Bloggadress: http://eveheda.blogg.se/
Kommentaren är postad av: erika

FIn tatto! :)



OKej. Nej eftersom det är sommarstuga har de inga djur. De vill ej binda sig heller. Så aldrig haft djur. Sen är Thindra allergisk, de prioriterar henne före djur. Såsom min mamma :)



Kram!

2009-06-25 @ 08:00:56
Bloggadress: http://mrserika.blogg.se/
Kommentaren är postad av: .helena.

ännu en gång, tatueringen e sjuuukt snygg. =)

pussåkram skumbanan*

2009-07-04 @ 15:26:24
Bloggadress: http://hellheda.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback