student, jobb, midsommar m.m

häääääääääälö.
förstår att ni saknat mig. haha.
har inte orkat uppdaterat och orkar inte nu heller egentligen, men vad gör man inte ;D
har tagit studenten nu iaf. fick inga vidare betyg nu i 3an. men jag vet själv att jag inte mått bra och det har blivit för mycket mot slutet att jag bara stängde av. gick och väntade liksom bara.. men men. funderar på att läsa upp betygen nu till hösten på komvux beroende på om jag har jobb eller inte.. jag är nöjd med mina prestationer i 1an och 2an åtminstone. sen att det gick åt helvete i 3an är en annan sak. jag fick slutbetyg iallafall... :P
men ska gå ner och fråga varför jag fick ett papper på "samlat betygsdokument" med ett ämne på , matte B som jag tagit bort från min studieplan ? hmmm.. vill väll inte ha den?

studenten var f.ö hur bra som helst!! gick hem tidigt på natten, runt 1 körde patrik hem mig så gick jag och la mig . (hos mamma och pappa förstås ;))

fick massa pengar , halsband, armband och utav familjen fick jag en bärbar dator :)
Tack alla :)
<3

nu räcker det med uppdatering för denna gång ;))

Over and Out.



Kommentarer!
Kommentaren är postad av: evelinah

ja, det var minsann på tiden att du uppdaterade fröken P! ;) stort grattis till studenten, hoppas du hade en svinkul dag! :) vi kanske joinar varann till hösten på komvux då, hehe ;)



vad fin du var oxå förresten :)



pyss*

2009-06-21 @ 19:55:52
Bloggadress: http://eveheda.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Erika

Hej!

Det är lugnt! :) Ok, kul med ridläger ju :)Haft en toppen midsommar. Själv?



Grattis till studenten i efterskott. ;)



Kram!

2009-06-21 @ 20:18:25
Bloggadress: http://mrserika.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Cissi

sv: men vad du är snäll. :) fast har redan bestämt att jag skippar, inser att jag inte har råd eller ork ändå. :P

2009-06-21 @ 21:00:04
Bloggadress: http://ceciliakaye.blogg.se/
Kommentaren är postad av: .helena.

håller med evelina, det var på tiden att du uppdaterade.. ;) tihi.

fiiin du var på studenten! =) men jag vill allt se mer bilder från allt galej.. ;)

kramkraaam*



ps. ses på jobbet snart väl? =)

2009-06-22 @ 18:03:54
Bloggadress: http://hellheda.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback