Mantorp

yepp, imon blire mantorp.

idag va jag, lisbeth och Anna-Maria ute en liten sväng och traskade runt. va lite drama i det hela men det gick bra :P

I onsdags va ju Elisabeth ute hos oss för första gången och hade träning. Det var jag, Lisbeth och Liza. Det gick jättebra för alla oss med tanke på vad varmt det var! trodde vi skulle flyta fram efter lektionen:P
T.o.m figge va slö och det bevisar inte lite på vad varmt det va ;) men han flyttade väldigt fint i traven efter ett tag! och höger galloppen va underbar! dock så tog han tag i bettet och blev väldigt hög när jag fattade vänster. Men sen kom jag på det efteråt att jag känt att han va öm på vänster sidan huvudet där tränset sitter typ bakom örat. ah iaf. så kan nog varit därför han reagerade så när jag fattade vänster. Men idag när jag kände så va det inte alls farligt :)

Idag fick jag även tag på Cherie i hagen så hon och fölis fick komma in ett par timmar. dock så åkte jag hem så Per fick ta ut dom sen :)
Men det kändes bra när jag fick med dom in :) guuuud så fin hon är bebis! kommer kort inom kort! haha. vitsig jag är :P

nej nu då jagdra mig , slänger in jämt bara något kort från träningen oså.
upp tidigt imon:P

Over and Out.






Kommentarer!
Kommentaren är postad av: erika

Kul o rida! :) Haru skaffat fölis?



Krmaar

2009-06-29 @ 07:59:57
Bloggadress: http://mrserika.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Liza

Vad gjordes det på mantorp då? :o)



Kram!

2009-06-30 @ 11:40:35
Bloggadress: http://lolizoza.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Erika

Hej!

Åhh tack för din värmande kommentar! Glad jag blir ju :)

Hur äre med dej?? Kramar

2009-07-01 @ 23:16:29
Bloggadress: http://mrserika.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback