Hydrabella

Jag vill ha henne! hur mkt som helst!
Ge mig ett fast jobb där jag får ut minst 10.000 i månaden så klarar jag mig!
Figge ponken fyller ju faktiskt 17 IDAG!
Ska snart ut och gratta min pojk. Imon vill jag ha öl..
också vill jag ha hydrabella :)
snäääääääälla gud ge mig ett jobb.
jag viiiiiiill... helst ett med 12000 i månaden faktiskt ut.. hmm.
kanske skulle be pappa ge mig ett jobb som lastbilsmekaniker. mohahaha.
eller också kan väll någon ge mig en karl som kan flytta in hos mig och dela huskostnaden ?
hmm..

föresten, Mantorp va mkt trevligt. mkt bättre än jag trott...
fan.
får ångest. vill ju ha henne...
20.000 stog det i annonsen, det är så jag vill grina så mkt vill jag ha henne..

f.ö gick min tant bort igår :(

förstår nog inte än, men det var nog gott för henne..

R.I.P


Nu får jag ge mig.. innan allt blir för sentimentalt..


Over and Out.




Grattis älskling ♥


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Pernilla

Hello! Hydrabella!!?? =)

2009-07-05 @ 20:12:14

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback