feeeel :P

Sorry Pernilla , Hydrabell ska det va ;)
det är fölet iaf som jag varit och kollat på : )

Idag har jag och lisbeth varit ute på en tur i skogen med världens bästaste hästar som vanligt :)

tänkte jag skulle ha slängt in ett par bilder . men det vill ju inte fonka :P

Har lånat bästaste lindas bredband också :) hon ska väll ha tillbaka det imon men fick det till att funka idag iaf ;) och sen är jag ju lovad att låna det när dom lämnar mig för hultan :P nåja. jag sa ju att ja kunnat följa med . men jobbar massa och vill och kan inte ta ledigt för den delen heller :) behöver dom pengarna..

men om det är någon som vill åka till hultan som inte har biljett så vet jag en som säljer :)

Over and Out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Liza

Inte lätt att kolla på föl! :oD Hur ser hon ut då??



Kram!

2009-07-06 @ 12:10:29
Bloggadress: http://lolizoza.blogg.se/
Kommentaren är postad av: evelinah

ska du köpa dej en pålle? :)



tack :) vet inte än, hade tänkt dra med mej gabbe ut en dag på bluesen & partaja loss lite.. kan vi behöva. men idag har jag en kass dag så nu har jag ingen lust längre, får se till helgen. du ska ut alla dagar? ;) ska jag ut får vi se till att dra ihop ett kul gäng :D haha, jodå.. det minns jag.. fast, inte att en kille hjälpte oss över en vattenpöl.. hahaha!! det var då det var så kasst väder va? :) det var tider det, när man var ung ;)



pusskrams

2009-07-06 @ 16:13:25
Bloggadress: http://eveheda.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback