TRÖTT!

mkt trött. Va hemma från skolan idag. kände mig febrig och så inatt.. skulle ha vattenprojekt. men tror dom klarade sig alldeles galant utan mig..
idag har ja som sagt varit hemma. och sen drog jag till Figge. vi va iväg och tränade på finserud. betalade även så att jag kan rida där hela januari ut utan att få samvetskval... fast jag kör nog på fram till 10februari iaf.. Figge gick kalas bra!
mjuk och fin och sen tränade vi vänsterfattningen. gick mkt bra!
Linnea ska få rida honom inne på ridskolan på söndag också :) Sen åker jag väll in till veckan igen. Om man ska iväg och visa upp sin pålle får vi väll vara förberedda ! :D 
till helgen blir det nog mycket lugnt skulle jag tro. Kanske någon öl med Lindi. Har inte pengar till det egentligen... men vi får se hur det blir det är mitt minsta bekymmer och prio 12489. men vill ju träffa Lindi & Jonti förstås :)

Nu ska ja ner och bre mig e smörgås :D:P
hade gutt guttar!

Over and Out.




 


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Liza

Vad ere för sadel du har skaffat dig?? :o)

2009-01-15 @ 08:54:29
Bloggadress: http://lolizoza.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback