Travarn har varit i farten : )

Jodå, takterna sitter i . Sist gång när vi var ute alla 4 dvs JAg, EB, Lisbeth & Annamaria va ute ihop så låg ju jag och EB först med våra "travare" Figge är ju ingen travare men nåja.. Magge är ju också det egentligen. men går inte o jämföra ;)
hah. så drog ju jag och Figge iväg dom andra ganska snabbt och hamnade väldigt långt först på liten tid , låg nästan ner i svängarna. Figge tyckte ju då att det va liite jobbigt att sträcka ut och ta "travarstegen" men han gjorde det . dock med lite övergångar  i gallopp.
Men idag när jag och min pojk va ute så ville han ju göra om detta. så jag lätta på tyglarna och vrooom sa det så va vi iväg. jääävlar va det gick. fortare än sist tror jag! haha. Men är man gammal v75 mästare så ska man väll kunna ;)
& då är det någon som sitter på honom nu. kan tänka mig va fort det skulle gå med sulky. haha. Får man nästan pröva ngn gång :P ta in honom på bananoch testa om han tycker det är kul.Vet inte hur det är med det. om han får komma in och springa fast han inte får tävlas pga att han är för gammal?
Tycker det är liiite tråkit att han inte får starta. för tror han skulle tycka det va skitkul! alltså inte för pengarnas skull utan för att han skulle få göra ngt som han varit bland dom bästa på! skulle vart kul om det hade gått att starta i ett bygdetrav eller liknande :) men men. det blir ju naturligtvis inte så:)
Men han ska ju iaf få komma till en travbana nästa vecka hoppas jag på ! =)


min pojke, han är något extra! Vet inte många hästar som lyckats med så mkt som han har gjort! han har förgyllt mitt liv och jag kommer ALDRIG glömma honom.
Älskar dig min älskade.

Over and Out.
:-*


Vem kunde tro detta om dig älskling?
figge, han är bäst   finns ingen som han  <3




Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Tess

Vad kul att han gillade det :) Och vilka fina bilder :)

2009-01-16 @ 07:30:54
Bloggadress: http://terezita.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Erika

Jao de går framåt :) Jo de tar ju sån jäkla tid. Tyvärr. Men sakta å säkert så kommer det allt :)



Fina bilder på er :)

2009-01-16 @ 09:59:11
Bloggadress: http://regndroppe.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback