suck och stånk

Sitter i skolan. andra gången jag är här idag..
va ju duktig som va på programråd ( typ som klassråd fast det va 2 ifrån varje klass i handels programmet)
& nu sitter jag och trodde jag skulle på redovisning men yenny är ju inte här och då väägrar jag.. han är TRÖG ,,

Ska ut och rida idag! whei. känner mig riktigt taggad för att göra det :) skolan kör ju musten ur en..
och imon blire ingen skola. ska till vänersborg..
måste gå och säga det till ngn og..
åååh.
nu blev jag trött :P

gjorde lasagne hemma förut iaf, i brist på annat att syssla med + att jag va hungrig och lite sugen på lasasgne. blev rätt bra . fast mkt! men då finns det mat till familjen. åh va duktig jag är..
nej om man skulle ta och åka hem ?

Over and Out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: erika

Hej!

Ja de e skojs!

Att bygga muskler o lägga hull tar tid ;) hehe.

Men tjockare har han blitt. Men mkt kvar! Imorgon ska en rida honom. Som ska rida honom på helgerna.



Lycka till med träningen :) Ja klart ja håller tummarna :)

2009-01-15 @ 19:42:03
Bloggadress: http://regndroppe.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback