Stallet och handla

var och handlade förut en snabbis med Andreas & sofia. Dom behövde lite mat så jag lånade ut lite riksdaler till dom :) kan inte hämta ut sadeln förrns på måndag iaf :)

Sen åkte jag hem och hämtade lillasyster och sen kusin + Erica. Så åkte vitill stallet. JAg mockade och gjorde iordning all mat osv. medans dom gjorde iordning hästarna och var ute och red.
mys att pyssla i stallet :) Men imon eller på torsdag eller när det nu blir emma har honom nästa gång blir det inget för min del. Då ska ja plugga :) har skrivit en lista på vad jag har kvar att göra och det är en del :P men bara man sätter sig med det så försvinner ju ett arbete efter ett:)

tänkte jag skulle ut och promenera en sväng här sen när jag gjort färdigt dalslands kanal arbetet :)

så nu får jag lämna er om jag ska blir färdig snart och därefter kunna gå ut en sväng  (:

hadet gott:)

Over and Out.

Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback