städat och vart i stallet

sorry att jag inte skrivit på någon dag. men har varit andra saker som varit viktigare :P
Idag som igår och förrgår körde jag Figge :) Kul att göra något annat ibland. Jävlar va duktig han är! så lugn och fin när jag kör honom och sänker huvudet och arbetar! min pöjk(:
jättekul verkligen att kunna göra sånt med! Det underlättar och allt annat blir lite roligare när man kan göra allt möjligt med dom! Figge tycker nog att det är kul också ;-)
figgeponken <3
Happ. nu sitter jag här och ska skriva uppsats egentligen. och det ska jag. bara jag får höra av mig lite till er ;-)

En annan grej som är på g eventuellt är att jag ska ta ett varmblod/kallblod på inridning eller vidareutbildning. JAg tror väll helt enkelt att jag har för mkt tid :P Men men det ska bli kul isåfall! Det är 2 stycken som har hört av sig än sålänge :) en låter mer intressant än den andra. Vill inte ha en för liten häst heller:-P
& den ena är 155 och den andra ca 162 så lutar ju mer åt den större hästen + att den står isåfall i trollhättan och skulle det vara så så kan jag hämta den när jag ändå ska neråt nån gång och det ska ja ju i februari. Men kanske blir så att man får hämta den tidigare. men men. så äre :) tänkte nämligen att jag skulle eventuellt ha det som projektarbete. (:
om nu göran och lars går med på detta.. (-:

Nej nu får jag sätta mig med uppsatsen. men nu vet ni va för tokiga planer jag har och vad jag gör om dagarna :D


Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Linnéa

tusan va smart med inridning som ett ev projektarbete! lär ju blir hur kul som helst. =)

2009-01-20 @ 21:59:03
Kommentaren är postad av: Liza

2009-01-23 @ 19:46:51
Kommentaren är postad av: Liza

Tack för din kommentar. Det har varit jobbiga dagar men det går lättare och lättare. :o) Saknar honom oerhört och han har lämnat ett STORT tomrum men nu kan jag börja tänka på honom med ett leende på läpparna. Men är fortfarande fruktansvärt jobbigt att åka till stallet...

Kramar!!

2009-01-23 @ 19:52:30
Bloggadress: http://lolizoza.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Erika

Åh vad kul att få vidarutbilda. utbildar ju Lennart nu! :) hihi! Skit skojs !!!



TAck för din omtanke ang min blogg.. sprid den gärna!

2009-01-27 @ 23:27:32
Bloggadress: http://regndroppe.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback