skolan igen..

phu* säger jag bara. nu blir det att försöka få in lite mer på PAU rapporten och dagboken. och sen ska jag ha redovisning & beskattning som jag fattar typ nada av pga en väldigt rörig lärare. tänk om man ändå kunde fått haft ´Camilla! hon ser iaf till att man fattar! jag blir så arg... yepp. men så äre..
får hoppas att man kanske kan få ett G iaf i ämnet,.. men gråter inte floder om jag lyckas få ett ig heller... för nu denna gången är det inte BARA att jag är omotiverad. utan att man har en sjuhelsikes dålig lärare! och då ska ja tala om för herrskapet att det inte är bara jag som tycker det :)
nepp..
sen blir det rättskunskap, produktkunskap.. sen slutar man. dra iväg till stallet. longera figge blir det nog idag en snabbis så han får röra på sig, sen mocka göra mat osv och sen åka hem & sätta sig med skolarbete. satt faktiskt igår och greja med dalslands kanal. snart färdig . göötti!
& alla andra skolarbeten får man börja med :P

24 ska ja tydligen till arvika travet också och visa upp Figge :) det är WWR som ska ha en uppvisning med kallblod och varmblod och visa att inte man behöver göra körv av dom när dom slutat springa.. så det är för en god sak :)

nuuu får jag gå

Over and Out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Linnéa

WWR? Har ingen aning om vad det är tror jag..^^, kul att du ska visa upp Figge iaf! Heja alla fina travare.. =)

2009-01-12 @ 19:41:26
Kommentaren är postad av: Linnéa

vad är WWR? =)

kul att du ska visa upp Figge!

2009-01-12 @ 19:42:30
Kommentaren är postad av: Linnéa

dretdator..har skrivit två ggr nu, får väl se om nåt av inläggen visar sig..haha. =)

2009-01-12 @ 19:43:51
Kommentaren är postad av: sandra plate

2009-01-12 @ 20:49:54
Kommentaren är postad av: sandra plate

wermland western riders :)

2009-01-12 @ 20:51:07
Bloggadress: http://sandraaplate.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Tess

Vad roligt att du skall visa upp honom :)

2009-01-13 @ 08:10:10
Bloggadress: http://terezita.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback