phu.

nu är jag mättelimättmätt :)
igår kan jag ju tala om för mitt herrskap att det inte blev någon långpromenad. för Lindi ringde när hon slutat och vi kom fram till att vi skulle ta några öl :) men cyklade hem till Lindi iaf på drottning (:
vi gick först till mayrun, men va inget drag där och igår var det min tur att välja vart vi skulle vara :) jag ville förstås till mitt kontoret :P vet inte varför men tycker det har blivit bra mkt trevligare där inne än det va förut :) och Jonas &Linda hade allt trevligt dom med ;D

sen försvann dom i vanlig ordning, men jag satt och tjöta med Mice och ngn kompis=) väldans trevligt!
sen va det myys. nästan iaf :P haha.
?

nyss varit inne på finserud också med Emma,rebecca & Lisbeth (:

nej nufår jag dra mig ska till Andeareas & Sofia oskå =)

Over and out.



Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Erika

Hej!

Nej de beror inte på det. En del tål cambridge och en del inte. Gått på det innan och fick sluta pga samma sak som nu. Men fick i mig mer än en halv shake imorse. Ska försöka sen oxå. Annars ändrar jag bara kosten till mkt nyttig ist. Får jag strunta i shakerna ;)

2009-01-11 @ 16:28:32
Bloggadress: http://regndroppe.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback