jobbigt

allt är jättejobbigt känns det som nu. det kommer bli 2 långa månader. Saknar dig och det påverkar hela mig. Jag känner mig som jag gjorde i höstas. deprimerad & lättretlig & värdelös.

inte ett jävla besök har jag fått heller. Tack för den ni! spelar ingen roll om jag så bott här bara en dag en månad eller flera år. det är dålig stil! det känns ju inte bättre sen innan för detta. usch..

Lisbeth va förstås och hälsade på och fikade och kom med en liten inflyttningsblomma. hon är bra. och förstår..
tänk att jag mer kan lita på henne än på mina vänner?

ställer upp i vått och torrt och sen får jag inget tillbaka känns det som..

nej nu får det vara slutdeppat.

Jag älskar dig Figge, du är bäst!

Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Pernilla

Hej tjejen!Fin blogg du har=) Hoppas allt är bra med dej å Figge. Längtar tills vi ska på GBG Horseshow..är ju inte allt för långt kvar nu. Saknar Vanja och ridningen mer och mer faktiskt. Du får höra av dej någon helg om du vill ha ridsällskap. Jag är hemma nästan varje helg. Ha det bra Kram Pernilla

2009-01-30 @ 12:20:45
Kommentaren är postad av: pernilla

Hej tjejen! Hoppas att allt är bra med dej och Figge. Hur går det med in & tillridnings planerna? Börjar närma sig till GBG Horseshow nu=) Skall bli jätte roligt..Du får höra av dej någon helg om du vill ha ridsällskap, är hemma nästan varje helg. Ha det bra så hörs vikram pernlla

2009-01-30 @ 13:45:56

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback