host och snörvel

Det är ungefär så det låter från mig just nu. känner att febran även kan vara på väg den. Det bådar då rakt inte gott! Jag vill ju vara frisk :)
Jag och Figge har haft ett seriöst samtal ang att han och jag konverterar till western. och det är vi nog båda ganska överens om. ^.^ Figge känns mer trygg och hemma på den planen så vi får köra så :)
Känner inte riktigt den känslan när jag rider dressyr som när jag rider western.  Men jag kommer ju rida dressyr också naturligtvis. och Emma får ju naturligtvis också hoppa och rida dressyr på honom. Hoppa det älskar han ju så det kan man ju itne bara sluta med så:P
Hittade ett par bilder sen förra lördagen på arvika, och detta va väll den enda som va bra ;-) Jag och Figge får en introduktion av irmelie där låångt bak (:


Bilden är klickbar.
Längstbak till höger är då jag och Figge och Irmelie.
till vänster är Irene och kallblodet Kinge-Tussa
Och längst fram till höger är Ronny och Quarter hingsten Silent Star :)

Vi gjorde det bästa av situationen och vädret så vi va väl värda en lektion inne i ridhuset ;)

Nog för mig idag. nu ska ja hem till mig igen och frysa. brr.

Over and Out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Liza

Nej det har hon inte... Hon får 3 föl i år. Jag ska ner och kika på dem i aril/maj har jag lovat. Hon avlar ju bara på homozygota skäckar. Passar mig som handsken!



Kram!

2009-02-02 @ 18:29:18
Bloggadress: http://lolizoza.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback