GOTT NYTT 2oo9 ! :D






Hade världens bästa nyår verkligen:)
först hemma med mor&far & småbröderna åt kycklinggryta och ris :) mm.
Sen drog jag på lindas begäran till Emma . Fick säga gott nytt år till mina vänner. men sen blev jag med mina ABSOLUTA favoriter Linda & Jonas till Sara där Johan och hans son även var. fast den lille sov:) där firade vi tolvslaget och det nya året, sen gick vi hem skulle eventuellt drogit oss till emil torger en sväng också, men vi orkade inte :P men så jag gick hem och sen gick jag vidare till hemlis :D :P det va mys

hur har eran nyår varit ?


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Linnéa

åh vilken härlig bild på hunden! haha..störtskön..

2009-01-03 @ 09:43:45
Kommentaren är postad av: Sandra Plate

Tackar ;D

2009-01-03 @ 10:29:15
Bloggadress: http://sandraaplate.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback