fortfarande plugg

sitter och pluggar fortfarande, duktiga jag! :)
är snart klar med hemtentan och ena APU rapporten är inlämnad och klar :)
Sen ska jag börja skriva uppsatsen i svenska tror jag :)

åker nog med och stannar i stallet sen, nu när jag varit så duktig idag! :D
kan ju mocka och dona istallet medan dom rider :) tycker dom ska rida ut en sväng idag. Det behöver hästarna. det skulle dom nog tycka om :)
åååh. vill på gbg horse show nu nu nu! Det är så bra, för fyller år i sammband med tävlingarna så brukar få pengar till den :) också får jag som förra året biljetten in av familjen Hedberg/Andersson/Kaye i födelsedagspresent :) den är fin den är bra! & lillasyster fick sin i julklapp av mig =) snälla jag! haha:P
min sadel har kommit också, men kan inte hämta ut den förrns på måndag , men det är ju bara 6 dagar kvar ;D
eller på fredag kanske eller dylikt. vore trevligt !

nu får jag dra mig vidare till nördarnas land igen . haha :P

Over and Out

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Linnéa

åh vilken bra present med GBG horseshow! lätt att jag ska önska mig det i julklapp nästa år..hihi..

2009-01-13 @ 18:32:47

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback