datasalen

sitter i datasalen med antonia och Sara.
har 2 lektioner kvar av första dagen på min sista termin:P phu* är redan trött. men det är nog mest för att man vänt fel på dygnet, så det blir nog bra.
Ska inte ha massage utbildningen som projektarbete, dels har jag inte pengar som räcker till och sen inte TIDEN. så jag , Christine och Sofia skulle väll göra nått ihop :) men har ju gått steg ett kursen iallafall så har ju 3 år på mig at gå dom andra stegen :) känns gott det iaf.. nej, måste bli klart med naturen och datakunskap b och sen klara allt annat också!

Emma ska få ta Figge 2 ggr i veckan också är det tänkt. blir lite avlastning för mig, också är det bra för figge, annars känns det som om att han skulle få stå mer om jag skulle ha honom helt själv. och det vill jag ju inte, vill ju itne försumma honom.. Men snart ska vi dra igång och träna igen är det tänkt :) en annan sak  jag måste fixa är ju grönt kort, så vi kan ut och tävla lokalt först och främst till våren/sommaren :) kan inte någon ge mig några fler timmar på dygnet ? :D
om ca en och en halv månad är det dags för Göteborg Horse Show med mässan :D underbart!
har fixat en sadel också som ska passa figge :) är en syntetsadel men vet sen när vi va i grums att den ska passa :) för en tusenlapp dessutom, ny!! :) Horse Saver är det. får bli en bättre om jag lyckas få ett jobb till sommarn :)
sen har jag även funderat på det där med att jag kanske skulle köpa mig en unghäst istället? njaa, vill nog ha en från början men som sagt det är långt kvar. men det finns väll alltid någon som vill ha hjälp med sina hästar sen om Figge får pensioneras tidigare än beräknat och den lille inte är färdig än :) nej, det blir nog med all sannolikhet en liiten skrutt :) jag önskar mig en fux med fyra vita strumpor och en ganska bred bläs :) en brun häst med dom tecknen går bra också :D (A)

hah, oj . nu får jag nog börja med APU rapporten jag skulle börja med, börjar dock inte förrns om 50minuter ändå :P

Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Mimmi

jo de e rätt gött me ridhus! =) ja de får du göra tycker ja! =) får komma & hälsa på din polle ngngång oxå! =) puss

2009-01-08 @ 14:35:51
Bloggadress: http://yvlahopphopp.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Liza

Haha! Visst är det roligt att planera "häst-livet"?? :oD

2009-01-09 @ 14:29:24
Bloggadress: http://lolizoza.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Linnéa

fux med bläs säger du? hihi. =)

2009-01-09 @ 17:52:42
Kommentaren är postad av: Sandra Plate

& en hingst vill jag tillägga ;)

2009-01-09 @ 18:41:23
Bloggadress: http://sandraaplate.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Linnéa

haha, vi har samma tankar om nästa häst vi hör jag. ^^,

2009-01-10 @ 09:21:14
Kommentaren är postad av: Sandra Plate

hihi, absolut ;) & har man riktig tur så kan man behålla den som hingst. även om den kanske aldrig skulle bli godkänd så är dom S N Y G G A :D

2009-01-10 @ 11:30:44
Bloggadress: http://sandraaplate.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Liza

Välkommen till klubben! Fast en skäckhingst....just det ja. Glömde ju att jag har ju "dröm-hästen" redan! :oD

2009-01-10 @ 21:15:27
Bloggadress: http://lolizoza.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback