dalslands kanal, tema dag vatten

hmm. sitter och ska skriva om dalslands kanal. är såådär kul.. usch. sitter hemma iaf. vad ska ja sitta i skolan och göra det för när man har en väl fungerande dator hemma? mkt bättre. då kan man sova en stund också :P hahahah.. sen blir det ut till figge , ska ut och rida idag:) måste jag verkligen, för han har stått nu i 2 dagar :P undrar om min sadel kommer nu någon dag också.. vore himlans trevligt.. :D
min katt gösta ligger  i mitt knä övermin arm så blir krångligt sen när jag skrivit klart... heh
hmm. vad finns mer att berätta ? va i säffle igår till idag hos min käre kusin Christine :) trevligt!
nej nu fårjag dra mig vidare (: skriver senare kanske:)

over and out.

:-*


Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback