åhh, jag blir så trött!

gaah.
kan inte fatta hur folk kan vara så oseriösa!
trodde JAG var det...
en kompis till mig ville att jag kom dit ikväll och kollade på film, men jag sa att jag måste sitta med skolarbeten hela kvällen. & då sa denne att jag skulle strunta i det . och då berättade jag att jag vill ha ett jobb efter skolan osv, och denna sa att jag kunde gå på soc.. huh??! va fan är det för liv då? leva på existensminimum typ. hur fan ska ja kunna ha kvar figge osv isåfall? det är fan så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
folk verkar ta soc alldeles för lätt på . som om soc slänger ut pengar till varenda en som vill ha typ.. det är ju sjukt..
nog för att jag inte är världens seriösaste när det gäller skolan. men jag har betyg så jag klarar mig och antagligen kommer få ett jobb som gör att jag klarar mig SJÄLV. är det inte det alla vill? kunna klara sig själva?

nej. nu får jag gå ner och duscha & göra mig iordning..


Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Erika

Fan vilken stil av denne personen att säga en sån sak. " Gå på soc ". Jäkla skojs är det då och HUR ska du som sagt ha råd att ha kvar Figge pojken isf. Funkar inte. Så kämpa på med dina studier håller tummarna



Ang min vikt, väger mer än vad det ser ut som antar jag då :( Men ja, nu har vi kommit fram till en annan metod som jag ska köra med. Som jag körde med när vi bodde i Åmål. GIck super bra. Men ja, prova därefter cambridge. Gick ner 24kg av det då. Så visst funkar det. Men nu mår jag skit kasst av att gå på det. SÅ börjar med mat imorgon ! :)

2009-01-11 @ 20:58:02
Bloggadress: http://regndroppe.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Camilla

Soc är snåla som as, så vill man böna och be för att klara sig så är ju det alltid ett alternativ :P

2009-01-11 @ 23:25:14
Bloggadress: http://cakaye.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback