Stallet, sova , ny bok mm

skulle ju som sagt åkt till värnamo idag, men pappa hade mkt mkt att göra på verkstaden så vi åker ner på onsdag istället. så jag slipper åka med skolan till karlstad. kanske är lika bra? dom ska ju åka med våran käre studievägledare. och det gick ju inte såå bra förra gången vi va i karlstad, och lämnade 40 elever i en buss och åkte hem utan redovisning... ^^ haha..

Så idag va jag till profab, köpte mig ett par skor. men ska byta dom. dom va alldeles för stora :( får göra det imon.. hoppas dom inte ser "använda" ut denna gången bara då.. gjorde ju det med mina som jag fick i julklapp. men hallå? man måste väll få pröva skorna ?? men nej, dom fick vi inte byta. då va dom försmå som tur är, så dom är uttöjda så jag kan ha dom åtminstone :) yepp...

Och imon är det ingen vanlig dag , för imorgon är det sandras födelsedag :D
ett helt år äldre :P
så imon kommer mina favoriter! Linda, och förhoppningsvis Jonas, Emma, Sofia, Ida, Jessica :D


vart i stallet idag också (: longerade solly, lisbeth satt upp på henne några minuter och sen gick jag ut med henne, gjorde iordning lite bommar och så red lisbeth och emma för mig, gick bra!


nej, nu får det räcka för idag :)

sitter vid fel dator så laddar upp bilder imon (:

Köpte en bok idag också, kors i taket! kommer inte ihåg vad den heter. men en linda skugge bok. tänkte jag skulel skriva en bokredovisning till svenskan som jag skulle gjort i höstas ;)

Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Liza

Men GRATTIS på födelsedagen för tusans!! :oD

Hoppas du får en höjdardag!



Kram!

2009-02-27 @ 20:07:57
Bloggadress: http://lolizoza.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Linnéa

grattis sandra! =)

2009-02-28 @ 08:37:34

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback