Skooola och trött

Nu sitter jag i skolan.
Igår va jag hemma heeela dagen, skulle ha pluggat , men satt vid datorn på odengatan. Satte mig med Naturen ungefär vid 21.00-21.30 och satt till ungefär 23.30. and guess what?!
Jag fixade provet! med 9½p över G!! haha. fattade absolut ingenting när han rättade provet .. höh
Så nu är naturen klirrat och klart, inget mer IG där inte ;)
Nu är det bara Näthandel B kvar så är jag klar med 2an =)Redovisning och beskattning får jag ju IG i . men det har jag inte förväntat mig något annat pga som jag nämnt förut, en lärare som är heeelt omöjlig att förstå.... >.< men ett IG är väll inte hela världen. Om inte Camilla kan hjälpa mig med det det är ju sista räddningen typ.. hade ju förstås varit VÄLDIGT  kul med ett G :) men gråter inte floder om jag inte får det!
Sandra är på G. har bara lite inlämningssaker att göra klart :P men det känns som om jag kan fixa detta =)

Ska ner till VGT sen  tänkte jag, måste fråga ut Birgitta om företaget. Ska redovisa det imon. skräll sandra att inte göra sakerna förrns dagen innan :P

nu är det inte många dagarna kvar till gbg ;) mjau.

ikväll blire min figgeflugg. me loves <3 :-*

Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Liza

vad har du planerat att köpa i Göteborg?? :oD

Är ledsen för att jag inte kan åka dit... :o(

2009-02-19 @ 16:07:55
Bloggadress: http://lolizoza.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Erika - Vardagslivet som småbarns mamma

Åh vad kul att åka till GBG's Horse Show. :) Skulle jag med vilja ju! Men inte råd :( Får hoppas det blir nästa år ist.



Ja, varför kan folk bara inte låta andra ha och tycka som dom vill? Då har man inte mkt till liv, när man ska klaga o hitta fel hos andra hela tiden.



Sköt om dig! :) Kram

2009-02-20 @ 11:49:25
Bloggadress: http://precioso.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback