rastlös och sjuk

fortfarande sjuk. dock är jag bättre idag än igår. är väldigt rastlös och vill ut till min häst. vqr ute till stallet förut och gjorde mig ett tappert försök. men det räckte att jagkom utanför bildrren så höll jag på att inet kunna andasoch hostade för kung och fosterland :P men fick se figge och klappa honom lite iaf. tur att jag har emma,lisbeth och rebecca som hjälper mig med honom. ni är guld värda!<3

just nu väntar jag på att min mamma ska komma hem.

måste snart bli frisk. jag giller VERKLIGEN  inte detta alltså..... :(

ska åka och lämna pengar till linda också på kålsäter. men jag riskerar inte att bli sänliggande en gång till. så det är inteprio 1..

nu ska ja lägga mig och grina lite tror ja :-P

over and out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Liza

Hihi! Klart man får fråga! Det är djur som lämnar endast en viss färg efter sig. Exempel skäck nu då så kan du välja vilken färg på hingsten som helst, det blir enbart skäck (sen kan det bli olika skäckar) på avkomman ändå. :o) Därför kan hon avla på ruskigt bra hingstar men ändå bara få skäckar. :o)



Fick ge 35 för Gizmo...



Passade sadeln förresten?



Kram

2009-02-04 @ 09:06:48
Bloggadress: http://lolizoza.blogg.se/
Kommentaren är postad av: linda

du är väldigt svår att få tag på:( när betalar du för klippningen? / L

2009-02-04 @ 16:03:22
Kommentaren är postad av: linda

vet du nån som vill rida snäll c ponny nån gång i veckan? / L

2009-02-05 @ 14:17:18

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback