ny dag, nya tag

Sitter på första lektionen av två nu. måste arbeta. jag är så trött så jag vill bara hem och lägga mig och sooovelisova :D
Ronja va med mig igår till stallet efter kalaset för Tilda. Det va trevligt =) hon fick rida Magge. han är ju liite "enklare" att rida. men dock stönigare och har lite egna ideér för sig =) Men det brukar alltid lösa sig. Vi hoppa lite över några små kryss. Figge tyckte det va jätteskojsigt :) Magge md , bara han fick veta att det va ronja som bestämde om dom skulle över eller inte.

Ska skriva om VGT & DHL nu...
CIAO!

nästa lördag är det dax för årets GBG horse show också ;D



Zaga fick även valpar i måndags :) 3 st. 2 Killar och 1 tjej =)

Over and Out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Liza

Det kan nog stämma, va ett varmblodssto på 14 år i vart fall. Ingen aning vem tjejen e...

Hon skulle ha en plats i vart fall så får se imorgon när de kommer med hästen. :o)



Kram

2009-02-13 @ 20:59:38
Bloggadress: http://lolizoza.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback