lördag..

nu är sandra frisk, nåja . någorlunda iallafall :-) har väll varit någorlunga frisk sen i torsdags ivartfall. då har jag orkat varit hos figge :) va trevligt att sitta i sadeln igen. körde western stilen och körde lite grejer och han va helt med på detta! han
r underbar min figge :-) ska snart ut nu med lisbeth . runt 1 ngn gång göörbra.

nu äre inte lngt kvar till göteborg horse show. kan inte bättre bli ^

nu orkar jag inte med er mer ;-D


Over an Out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Linnéa

fy attans va jag är avis på gbg horse show! haha. du, hittar du nåt kul får du gärna messa eller så. =)

2009-02-07 @ 13:53:35
Kommentaren är postad av: Anonym

Köpa till sig själv? Nej du, man ska helst gå i trasor innan någon annan tvingar en till att gå ut till och handla till sig själv. Mycket roligare att handla till hästen! :oD



Efter allt som har hänt med Gizmo så har jag inte råd med att åka till gbg horse show... :o(



KRam!

2009-02-08 @ 16:14:34
Kommentaren är postad av: Mimmi

Gött & va frisk igen! :) Usch, ja sitter & nyser & hostar & febrar & huvvevärk. fy. Inge kul! Hoppas ja oxå blir frisk snart! ^^



Faan va kul & gå på GBG Horse Show! Skulle ja me vilja! Hehe,

Hoppas de blir kul! =)

2009-02-08 @ 20:04:13
Bloggadress: http://nya.bloggis.se/mimmi87

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback