herregud

jag fattar inte att folk kan ta lite kritik. ? eller tips , att det alltid måste vara så negativt ?

igår red rebecca Solly, gick huur bra som helst. så det blir nog fler ggr :) tänkte jag skulle longera henne liite idag också :) så får hon vila imon. hoppas hon inte blev överansträngd igår bara.. lite träningsvärk har hon säkert men som sagt vill ju inte att hon ska ha gått för hårt. longerade henne ju en stund innan , så hon skulle få rasa av sig :) hon va super duktig solly :) och Rebecca va också jäääätteduktig! :D
skulle kunna bli en riktigt trevligt häst det där :)

skulle varit på Wermland Western Riders (WWR´s) årsmöte här i lördags. men under fredag till lördag natt så blev jag sjuk igen :( fy fan. trodde jag skulle dö där ett par ggr ... ^^ men iaf, va ner till birgitta och skulle lämna sadeln, så då fick jag reda på att jag fick bli ungdomsansvarig för klubben , HÄRLIGT! och jag som inte ens har betalat in medlemsavgiften än, skäms !  men men , det ska ja ju :)


och förhoppningsvis så passar annamarias sadel figge så jag kan köpa den ;D haha. skulle inte tro det med figges höga smala manke, välutveckalde raka rygg  :P men hoppas går ju :)0


Nu ska ja ta och dra mig hemåt hundarna igen ithink. ska först ringa mamma. behöver tankelitanka biilen. :(

Oover and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Erika - Vardagslivet som småbarns mamma!

Hej! Flytten bär iväg till Åmål som sagt ;) Stetterudsgatan. :) Kanon fint där ju!



Lennart ska få åka till Dals Ed. :) En trevlig och jätte snäll tjej som blev stört kär i honom. 19år. Eget stall osv. Får vi se när hon hämtar honom. :) Jag och Mimmi ska dit nu på morgonen coh ta morgonfodringen + utsläpp. För Marcus hade förhinder. Så klart man ställer upP! :)



Sköt om dig! Hoppas sadel passar Figge :)



Kram,

2009-02-18 @ 04:54:44
Bloggadress: http://precioso.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback