gööötelabörg

var jag i i förrgår :) det va som vanligt, alldeles alldeles underbart! såg som sagt förmiddags showen och sen va det mässan i omgågar :) Det första jag gjorde när vi kom ner runt 10 över 9 ¨på morronen va att leta upp ett gravyrställe :) skulle ju ha en boxskylt till Figge  :) gött nice blev den :)
sen köpte jag stallboken, strumpor, ett träns och sen en tömkörningsgjord ihop med lisbeth :) och INGENTING mer... (?) fattade ingenting när vi var på väg hem. men jag va duktig i år serrni =) och när vi satt på donken på vägen hem så ringde pappa och undrade om jag skulle förlja med till värnamo på torsdag och då sa jag ja så klart. älskar att åka bil. :P haha. och medans han sitter på möte i 4 timmar cirkus ska ja tralalalalalaaaa åka till börjes ;) är cirka 8 mil från värnamo =)
huuur bra som helst. har ju lite pengar kvar :) ska köpa mig ett par skor också ju..:( så det blir mindre pengar till börjes. men skitsam. det är kul att bara gå runt i butiken! =) kanske kan snika till mig liiite pengar till ;) 

yepp. och nu ska ja skicka iväg mina småbröder till fritids :)

 

Over and Out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Liza

Det va en tjusig skylt! Vill se hur det andra ser ut ju! :oD



Kram!

2009-02-24 @ 16:14:00
Bloggadress: http://lolizoza.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Anonym

Hejsan! Har lagt till dig på bloglovin. Lägg gärna till mig :) Kram

2009-02-25 @ 18:00:49

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback