våra liv

Jag vet jag gnäller ofta över att jag inte mår bra och så vidare. Men jag försöker verkligen. försöker skärpa till mig och se framåt. men det är jobbigt ibland. 10 veckor kvar till studenten, 10veckor fulla av ångest. mitt huvud känns tomt och fullt på samma gång. så fort jag ska göra nånting som jag måste(t.ex skolarbete, inlämningsuppgifter) så stängs jag av. jag orkar inte. det är så jävla mkt.

Jag är så jävla glad att jag har mamma, pappa och resten av familjen som finns där jämt. lämna mig aldrig
jag är så himla glad att jag har dig Linda, dig och Jonas som lyser upp min tillvaro. Jag är verkligen tacksam och hoppas att ni vet det. snart är det dags för utesäsongen med grillning hemma i mitt hus och allt därtill. Jag ser fram emot sommarn. att får jobba, bara en sån sak. att slippa komma tillbaka till ångesten . att den äntligen kommer vara över. jag vet . kommer antagligen ångra att jag skrev detta nu, men jag vill helt enkelt slippa min ångest..
Bara så ni vet,

Och mina andra vänner och bekanta, jag är så glad att jag har er också!

Figge, du är den som alltid har ställt upp i vått och torrt. I snart 4 år har vi kämpat oss fram. genom fördommar och andra svårigheter. Du är bäst Figge . Alltid. Folk kan tycka vad dom vill, men du är och kommer alltid att vara den bästa.

Jag är så himla stolt över ett par stycken som jag känner att dom klarat igenom en kris som är ljusår värre än min. och jag kan inte förstå för min vildaste fantasi hur ni har haft det. men IGEN då. jag vet att ni klarar det.


Over and Out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Ceelia

Hoppas du snart mår bra & snart studenten :)



ha en fiin dag!*





Pusskram

2009-04-03 @ 12:27:38
Bloggadress: http://ceeelia.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Emely

Vårterminen innan studenten kan kännas jätte jobbig. Men det går fort, jag lovar! Snart kommer allt kännas kanon bra :) Ta hand om dej! Kram

2009-04-03 @ 14:21:07
Bloggadress: http://emelyyh.blogg.se/
Kommentaren är postad av: isabelle

Ja det va hon..

2009-04-03 @ 14:29:01
Bloggadress: http://isabellestolt.blogg.se/
Kommentaren är postad av: .helena.

massa, massa kraamar

hoppas du får en fin helg iaf, gumman! =)

2009-04-03 @ 15:38:55
Bloggadress: http://hellheda.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback