Skola och ny mobajl.. :)

yepp, slänger in ett snabbt inlägg här.
Sitter i skolan och ska göra en uppgift om import. rätt skojsigt. lär sig en del . men jobbigt att läsa :P haha
orkade tjata till mig en ny mobil igår också :P
En T700, inget värre kanske. Men den har allt jag vill ha :) ville ha föregångaren till denna men den hade dom bara låst till 3, så fick bli denna. måste ju ha mitt älskade halebop ;D

Idag ska lisbeth ha med sig magge till sin lektion. Så jag ska med :)
så åker nog ut tidigare så jag hinner ut med min pärla innan :-)

nu måste jag kila!

Over and Out.

All världens kramar till er fina H & E med familj.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Livet Enligt Erika

Hej! :)

oh ja själva stallarbetet är då en träning. Haha.! Men sånt är ju skojs.



Hur gåre med er?

Kramar

2009-04-09 @ 18:52:43
Bloggadress: http://misserika.webblogg.se/
Kommentaren är postad av: .helena.

hur fin e inte du då? <3

hoppas du har en bra kväll! =)

och jaa, jag kommer gärna på grillfest i sommar. ;)

massa kramar*

2009-04-09 @ 23:00:43
Bloggadress: http://hellheda.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback