dagen efter kvällen före

jaa. så va det dags igen. igår begav sig den eftertraktade trion sig ut igen. idag var målet may-run. och det va trevligt, mycket trevligt! men va lite för trött osv. drog bara i mig 3 kung hos linda och sen typ 1½ på krogen. sådär alldeles lagomt, fast det va nog för mkt för mig igår. men kommer i vart fall ihåg hela kvällen denna gång :P
haha.

igår hade lisbeth med sig magge på lektionen . det gick hyffsat! fast det var nog inte magges bästa dag. :P men lisbeth styrde upp det så gott hon kunde. och hon är ju faktiskt där för att lära sig och magge :)

Och om ni undrar mitt tidiga inlägg så här dagen efter kvällen före så ska jag min snälle sate iväg och hjälpa till på ridklubbens usek inbjudningstävling. det är inte så krångligt som det låter. men visste inte riktigt hur jag skulle formulera mig . haha. snacka om seg morgon. fast mår hyffsat ändå=) och det är GÖTT . sen ska ja hem och lägga mig en stund. men det lär jag väll inte få göra heller. inte vet jag..

iaf. slänger upp några kort som är tagna med min nya "flääshiga" mobil.
titta och njut(?)

världens bästaste leila :)          Världens bästa Palomo

    

Världens underbaraste raraste Figge!    världens bästaste Findus :)


Så,nu får ni vara nöjda för denna gång :P

haha.

puss.

Over and Out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: evelinah

har ju helt missat att du har blogg.. nice, bejb ;) hoppas du hade kul igår :) själv svepte jag cola & la mej kl 23 :D kramar

2009-04-10 @ 16:43:36
Bloggadress: http://eveheda.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Liza

Åhh! Vad heter bland-ras vovven?? Den är såååå lik min gamla vovve! :oD

2009-04-11 @ 18:47:09
Bloggadress: http://lolizoza.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Liza

Inte konstigt jag känner igen den.. :oP Det är ju min uppfödning! Haha! Mamman är min gamla vovve, schäfer/Bennensenner och pappan va en av mina kompisars vovve, bordercollie/collie. Hon fick 10 valpar och jag tror 6 av dem är här i åmål. Vad roligt!!! Kommer inte ihåg exakt men är födda runt 2003/2004.

2009-04-12 @ 14:57:00
Bloggadress: http://lolizoza.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Erika's Viktresa

Fina bilder ! :)

Allt bra med er?

Kram!

2009-04-14 @ 10:07:16
Bloggadress: http://lifeabouterika.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback