bilder

igår kikade jag, Krippe och Soha på Twilight hemma hos mig! det va trevligt :)
så blev med sofia hem till henne och andreas och kikade på madagascar 2 , sviiiinkul film. haha. men vi somnade efter ett tag :P
Ska försöka lägga mig ute i solen här om en stund tänkte jag och skriva lite på religionen:-)
Och inte blir det något torsby imon heller, attans. skulle åkt dit med en dhl buss och fått den tejpad.. men vi får väll se vad det blir. kan behöva gå till skolan imon också .. . :P
Till helgen blir det nog att ta det lugnt. kanske .. :P har ju 100:- så borde ju kunna dricka några öl.. Stefan fyller ju 23 imon och så .
Nej, nu får ni några bilder här sen i onsdags.
vågar nog inte lägga ut alla ;-)
Evelina-söt *    evelina och bullen :P

Va ju bara tvungen att ta den där bilden . haha   Systrarna snygg*

Hanna och Denisa   mina bästaste Jonti & Linda den fina :)

Wallin & Helena   jag & snyggaste Helena *

   fina evelina på väg hem med racern :)

Det va nog allt, hade en toppen trevlig, spontan (för min del) kväll :)




Här kommer lite annat smått och gott :)
 
Min lillebror kör motorcross på gärdet nedanför farfar :)  Drama (:

världens bästa figge smakar på årets första gräs :)  min fina, lämna mig aldrig

Drama nere på verkstaden :)   Lillebror <3

Nu får det räcka för denna gång. tar ju tusen år att ladda upp alla bilder. haha

Vi hörs ;)

Over and Out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: .helena.

va fina bilder ifrån förra onsdan då. =)

jag hade gärna kikat förbi imorrn, men jag ska upp o jobba tidigt på fredag, så jag får snällt stanna hemma. men gärna en annan gång. =)

& tack för alla fina ord, gumman.

kraamar*

2009-04-29 @ 17:00:33
Bloggadress: http://hellheda.blogg.se/
Kommentaren är postad av: evelinah

fin fina kort från partaj-kvällen. speciellt på mej & min bästa vän, bullen ;) tihi. partaj idag? får ta en grillkväll snart tycker jag =) krampuss

2009-04-30 @ 21:17:43
Bloggadress: http://eveheda.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback