Biiilder och uppdatering :)

Japp. nu kommer min uppdatering!
Va som sagt iväg till stallet igår och fixade o donade. Figge fick stå igår. Det kunde han väll behöva :) Och rebecca och magge hoppade. Gick bra :) Men rebecca blev snabbt trött pga nya stövlar och varmt. så jag tog hästen ett tag sen när hon va färdig. och hästen va rätt stel, så tog ett tag innan han mjuknade upp. och då va han extremt trött och svett! hah, stackarn.. Men han behöver sig ett sånt pass emellanåt :) men nu får det bli skogslullning för honom ett par dagar så han inte tröttnar :P
Sen fick även Maria rida en stund när han ändå skulle skrittas av, det gick bra :)

Efter det körde jag hem rebecca och sen maria. åkte hem och satte mig och ugglade framför datorn, gick och duschade, och sen städade jag lite. Efter det gick jag och Palomo och mötte upp Maria och Zaga. Va ute och gick runt stan, mötte Jessica, Frida och Chica vid huset så tog följe med dom. Va en trevlig promenad. Sen när jag kom hem till mor och far igen fick jag dåligt samvete för att inte Leila fått följa med, så jag gick ut med henne en snabbis på 20-25 minuter också. Kom rätt långt. Börjar få upp flåset ordentligt nu ;-)

Sen åkte jag och mina hundar hem till mig och pappa och stefan va redan där och tog ner min takfäkt (nåja det är ju faktiskt stefans) i vardagsrummet. så nu har jag ingen lampa där.. Får bli en sen när jag får pengar :)

Också fick jag ju faktiskt stefans 28" ist för min lilla mini tv. så ser ju faktiskt ända från sängen nu ;D

nu ska ni få er lite bilder :-)


Min Favorit Palomo




Världens finaste och bästa Leila




Jag och goa Drama får väll avsluta detta bildspel för denna gång, ska cykla iväg och möta upp lisbeth nu, Vi ska va hurtiga och cykla till stallet ;-)

pusspåer.

Over and Out.


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Anonym

Skulle vara hemsk roligt om jag fick hälsa på Leila någon dag. :o) Även om det är några år sedan så är de fortfarande mina små valpar... Hihi!



Kram!

2009-04-18 @ 19:12:03
Bloggadress: http://lolizoza.blogg.se/
Kommentaren är postad av: [ Erika's Viktresa ] -21kg! Före&Efter bilder ute nu!

Hej! Hur äre med dej?? :)



Kramar!

2009-04-21 @ 20:49:17
Bloggadress: http://lifeabouterika.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback