Seg och dålig människa.

yepp här har ni mig. Jag tror inte det kommer gå nått vidare för mig i redovisning och beskattning .. Menmen.. Jag får skärpa upp mig, men som sagt är ju inte allt helt hundra med mig heller.

Idag blir det gallopp träning i paddocken med bommar, och vänster fattningar ska vi träna på också :) samt att samla upp honom i höger galloppen. Det blir mkt för min grabb idag, men det vet jag att han fixar ;) vi får ta det som det kommer!
känner mig något mer motiverad inför denna tävlingen än sist.. ^^
och på fredag blir det att åka in till ridhuset och träna program :) LC programet är väll ingenting, men sen ska ja lära mig LB också:P theh. det fixar sig ^^  Det är ju bara träning =)

Går han bra nu i höst, så ska ja fan fixa det där gröna kortet och ge mig ut på lokal till våren. Får vi väll se hur länge vi håller på min grabb och jag, han är ju faktiskt 16 :) och har ett travförflutet med 1miljon i bagaget, så blir han väldigt sliten så får han trappas ner. Men det är han värd. Till hösten får vi väll se om jag fixar jobb, om jag inte kan köpa mig en liten skitfölis kanske :) har jag varit riktigt sugen på ett tag, Men då blir det nog hbl, men tro inte att jag ger upp travarna för den sakens skull, när jag skaffar mig mitt eget ställe blir det allt en liten travare till, mysigare hästar går det väll inte att hitta? :)


Nu blev det mycket sagt . d: Men nu ska ja läsa igenom svenska provet, sen får jag dra mig till skolan.
i'll be back ;D


Over and out.


Vem kunde tro detta om dig älskling?

Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback