Plugg plugg pluggelifnusk

usch, jag tror jag kriverar snart. vill ha helg NU! iof slutar jag ju tjgo i 12 men ändå.............
Jag blir så trött.
red igår på ridskolan, hade Jolly hon gick skitbra!
Ann-louise tyckte jag red ihop henne bra, hon behöver ju det, den hästen är ju lite felskapt :P stackarn.
Men super mysig lektion iaf :) känner att jag har en helt annan takt också än för några år sen. speciellt nu när jag börjat träna med Figge. han kräver ju att man anstränger sig till det yttersta. Ja jag är nöjd iaf:P



Nu får jag väll återgå till mitt arbete.
Have fun ppl

over and out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Liza

Att du kan klaga för att du slutar 20 i 12! :oP Det är ju lyx!

2008-10-10 @ 12:34:40
Kommentaren är postad av: Sandra

hahah, ja vet. men ibland är man trött redan när man kommer dit. :P haha

2008-10-11 @ 10:13:14
Bloggadress: http://sandraaplate.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback