Nytt IGEN

heh, undrar om man kan ändra sig till det bättre ? att jag kan bli bättre på att blogga alltså :P
sitter på skolan och grejar med projektet lite. Ska snart åka hem, slutar tidigt idag, gootti.

Blir att rida en liten sväng med Rebecca och Pernilla sen också =)
På fredag kommer kanske Elin, det blir skooojsigt
och på lördag blir det Charlottenberg på steg 1 , hästmassagen, jag får särutbildning, haha. nej då. men det var för få anmälda och Lena är ju min handledare på projektet (mitt projektarbete går ut på att jag ska utbilda mig till dipl. hästmassör och starta upp mitt egna företag om ni inte förstod).

Nej nu får jag gå :)

Over and out

figge, han är bäst   finns ingen som han  <3

Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback