jag ber om ursäkt

ingen uppdatering igår..
vart hos tantläkarn i vänersborg idag. håll på att krocka med en jävla käring som gjorde vänstersväng när jag kommer emot henne i 90-100 km/h fick ställa mig på bromsen, hade väll 2 m till godo om ens det.. usch.... finns fan folk till allt.
Bastian var med också, han grinade efter typ halva vägen och ville hem igen, är väll som vanligt ^^  efter det blev det mc i thn . göötti

nyss varit i stallet og, emma fick rida figgeo ch träna vänsterfattningar :) haha. det är bra.
gick riktigt bra faktiskt! Hon börjar fatta att hon kan mer än hon tror lillasyster :)

Nej. nu har jag inte tid längre.

over and out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Liza

En bok har jag men tror inte den heter ABC. :oP Jag ska rota och se om jag hittar den!

2008-10-14 @ 21:33:44
Bloggadress: http://lolizoza.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback