Jag är lat

och orkade helt enkelt inte rave mig till skolan idag.. >.<
mennästa vecka får jag kämpa på :) så enkelt är det :) och sen är det ju höstlov, efter det är det en vecka i skolan. och sen restrerande 6 veckor av höstterminen är det praktik :) Whie :D Får gå ner till susanne och fråga om hon kikat på vilka veckor den andra praktikanten skulle vara där :)
yes.

Igår red jag i paddocken, gick super :) går framåt kan man säga :D
Efter så fick det bli en gallopp nästan 2 varv runt gärdet.:P hade ju med mig Leila till stallet. och då hade jag ju tänkt mig att hon skulle få röra sig hon med !

I onsdags var det värnamo med annelie också, det var trevligt! även om dagen blev lång :P



är det någon som vill köpa min hubertus kosak ? :P så hojta!

& Liza, hittade du någon bok ?;)

Klippt lugg också ^.^



Nu får jag ge mig :P

Over and out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Liza

Inte än! :oP har letat på det ena stället, har 2 ställen kvar.



Om du har kvar sadeln om några år så kan jag testa den på Gizmo då! :oD



Vet ingen som vill ha en hästtransport?? Hihi!

2008-10-17 @ 15:15:08
Bloggadress: http://lolizoza.blogg.se/
Kommentaren är postad av: Liza

Förresten, du blev bra i lugg! :o)

2008-10-17 @ 15:17:07

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback