heh

http://www.youtube.com/watch?v=pYdlo7aGITk&feature=related
vet inte riktigt om han är seriös eller inte än, men kul äre!!!!
håller på och gör praktiskt marknadsföring B, det är tur man är smart och gör det dagen innan det ska va klart :D
heh

f.ö så va jag med EB till atg kliniken i kstad med hästarna förut, Fick se när tantläkarn drog ut vargtänderna på gurkan, DET var häftigt. stog och glodde med förundran. och fan va rädd jag va också, tänk om hon skulle fått för sig att dra ut mina gaddar ? ;O shiet,
Tur det var en hästtantläkare :)
^.^
Dom som tror jag är seriös vid såna här tillfällen borde inte fortsätta läsa min blogg...

Nu ska ja fortsätta vara aktiv och lyssna på Tina tuuuuurner

over and out.

Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback