Grums

Nu har jag varit i stallet och grums för att hitta en sadel till figge, och när man går i skolan som jag gör så har man inte så mkt pengar att lägga ut på en sadel ;)
Så fanns ju inte så många att välja på under 5000:- Men den som låg bäst på min häst med sin suuuuper raka rygg var en horsesaver för 2500:- Men får se om det finns en i dressyrmodell för den vi provade var en allround. Men annars får jag väll köpa den :P eller se om jag kan hitta en på internet eller dyl.aja. huvudsaken är att den ligger bra på min superpojk.
och som vanligt fick figge ännu en beundrare för att han va så duktig :) mammsen fick stå och va stolt ^.^

men praktikplatsen har jag inget hum om ännu. Men hon skulle höra av sig ang. dr sadeln så då skulle hon pratat med dom andra också :) så vi får la se.. annars får jag väll se till att få praktikplats nån annanstans...
 
Så det får alltså bli dagens egentliga övningar imon istället :)
Ska rida Vanja någon dag också, kulkul! :)
också kommer den nya snart också, det ska också blir roooligt:D

nu får jag sova så jag vaknar imon.. hahaha

over and out.

Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback